HTML

Kedves

Iróniával, az életért. Egy élhetőbb, életért.

Linkblog

2012.10.23. 09:23 Kedves:-)

Megint meghalt valaki aki KEDVES nekem.....

Ma 11 napja veszítettem el valakit, aki nagyon kedves volt nekem….

Annyi minden eszembe jut vele kapcsolatban….a közelsége még sose volt ennyire testközeli. Valahogy most nagyon sokat jár-kel a fejemben, a lelkemben. A mondatai a szavai, a hite, és ahogy egyik közös ügyeletünkben ültem az asztalán ő a székében hátradőlve ült, és arról mesélt milyen volt az élete, a hite és ez új elképzelései a világról.  A közös betegeinkről, és az űrről, amit hagyott nem is tudom most mi a teendő….. Soha nem annak nehéz, aki elmegy…….

Megint itt maradtam…..

Megint küzdök……

És megint nem látom a végét…….

 

Annyi kérdés megint előtört…..???????? Annyi Hol vannak a válaszok…….

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://irony.blog.hu/api/trackback/id/tr54863861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása