HTML

Kedves

Iróniával, az életért. Egy élhetőbb, életért.

Linkblog

2008.12.28. 21:57 Kedves:-)

2008

Megbocsátani, hinni a másikban, szeretni őt egy életen át, csodaszép dolog.

Nagyon szép és békés karácsony van a mögöttem.

Ha belegondolok zűrös egy év volt…

Na lássuk tőmondatokban 2008-at:-)

 

-3pasi-és mindhárom megkérte a kezem! Vicces, volt, aki már későn és volt, aki feleslegesen, és volt, akire vártam, hogy megtegye, és örömmel mondtam IGENT.

- megismertem kb. 2 olyan embert, akit a hátam közepére se…

- Megismertem kb. 10-et, akivel minden örömöm és bánatom megosztom.

- Volt, aki 15 év után került elő és ugyanonnan folytattuk a beszélgetést, mint annak idején:-)

- Új ember, új ország, új élet.

 

 

BUÉK mindenkinek!!!

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://irony.blog.hu/api/trackback/id/tr68845954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.12. 06:44:29

Boldog új évet! :) Remélem neked az lesz :)
süti beállítások módosítása