HTML

Kedves

Iróniával, az életért. Egy élhetőbb, életért.

Linkblog

2008.06.14. 12:21 Kedves:-)

Na ezért érdelmes élni......!!!!!

Kaptam egy levelet , valakitől aki egykor meghatározta a viszonyom az irodalomhoz!

"Kedves *****köszönöm a soraidat,és gratulálok a HIVATÁSODHOZ.Valóban úgy éreztem a szavaidból,amiket írtál,hogy megtaláltad a helyedet.Nem tudtam a betegségedről,és ez utólag nagyon letört most engem,hogy nem mondtad el,nyilván elveszítetted a bizalmadat bennem,amit megértek,mert kevés alapot adtam rá,hogy megbízzál bennem.Nem kérem,hogy ezt elfelejtsd.Tudom,hogy vannak hibáim.De amennyire én képes vagyok még az örömet átélni,tudnod kell,hogy boldoggá tettél a válaszoddal. Kedves *****,remélem,hogy egészséged rendbejött,érzem,hogy az ERŐT,ami ott ég a szavaidban megküzdötted,és Másokat is fölemelsz általa.A GONDVISELÉS kísér utadon.Hála,hogy a világra jöttél.Ölellek.****"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://irony.blog.hu/api/trackback/id/tr46519904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása