HTML

Kedves

Iróniával, az életért. Egy élhetőbb, életért.

Linkblog

2007.12.23. 10:19 Kedves:-)

2007 12 23

2007  12
Hát zűrös egy hét volt...minden annyira zavaros volt..sok volt a munka és még több a gond.
Megjött a cég új EKG.ja és vissza kell adni amit kölcsön kaptunk.
Pedig ez jobb az újnál. Sokkal... bár tényleg drágább de hosszútávon jobb lenne mert:papír takarékos, pc-hez kapcsolható és elemző programot adnak hozzá.
na mindegy Z-szerint csak én vagyok aki ezt akarta. Pedig ez nem így van... Mindkét belgyógyászunk erre szabazott. Csak nem voltak elég hangosak..... Megint.
De ennyit a melóról.
Ma megint írt emailt fcs... védi a barátját... pedig semmit nem tud, semmit...
Nem is értem.

Pénteken történt valami. beszélgettem valakivel. és elkezdtem újra hinni.....
hogy van jobb, lehet jobb és szebb az élet.

Z-nek vettem ajándékot csak úgyból. Meglepődött......8 hónapja ismerem , miért ne vettem volna. szerintem ez kedves dolog.... és hát miért is ne lehetne meglepni embereket.
Én azt hiszem jobban szeretek adni....sokkal jobban mint kapni. Kapni nehezebb sokkak de sokkal nehezebb.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://irony.blog.hu/api/trackback/id/tr54273062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása